ניצב בדימוס אהרן אקסול: "התנהלות בן גביר מאכזבת"

אסתי פלד 1 Comment on ניצב בדימוס אהרן אקסול: "התנהלות בן גביר מאכזבת"

ניצב בדימוס אהרן אקסול לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "בן גביר שולף כל בוקר משהו חדש בלי שום התייעצות עם המפכ"ל. מה שיש בינו לבין היועמשי"ת לא מעניין, שישבור את הראש איתה. הוא עושה הרבה דברים שלא קשורים אליה" | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע הוראת בג"ץ אתמול לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שהוא לא יכול לתת הנחיות ספציפיות למשטרה, התראיין ניצב בדימוס אהרן אקסול לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר".

"אף שר מעולם לא התערב בעבודת המשטרה, תפקידו של השר זה להתוות את המדיניות. אני לא מבין מדוע השר הנוכחי מנסה להיכנס להתנהלות הגורמים בשטח" פתח אקסול. "אם השר מתווה לא לחסום ציר מרכזי, אז מפקד המחוז צריך למלא את ההוראה. אך לפעמים המצב בשטח שונה, לא תמיד אפשר ליישם במדיוק. אם מפגינים ייפגעו מפינוי, השר לא אחראי, זו אחריות של מפקד המחוז".

"הייתה לי הרבה אופטימיות שבן גביר נכנס לתפקיד" הוסיף אקסול, "אבל עכשיו אני חושב שמה שהתחיל בקול תרועה רמה יסתיים בקול ענות חלושה. הן בעניין התקציב, והן בעניין ההתנהלות, הממלכתיות היא ממנו והלאה, יהיה קשה לעבוד ככה".

"אני חושב שהטעות הבסיסית שלו, שהוא צריך לראות איך הארגון הזה עובד. הוא כל בוקר שולף משהו חדש בלי שום התייעצות עם המפכ"ל. מה שיש בינו לבין היועמשי"ת לא מעניין, שישבור את הראש איתה. הוא עושה הרבה דברים שלא קשורים אליה" אמר. "הוא לא יכול להסתתר מאחורי היועמשי"ת. בצורה הזו המשטרה לא תתחזק, היא רק תיחלש".

האזינו:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הוא יודע טוב מאד מה שהוא עושה, הבעיה, שהמפכ"ל וצמרת המשטרה פוחדים להפעיל כח מול השמאל, זאת הבעיה ואין בלתה!!! לא נשמע שניתן לסבול בריונות מהסוג הזה! כשהמשטרה תפעיל כח רציני, ממש, כולל מכתזיות, בואש וכל מה שמועיל מול חרדים, ואתיופים, אולי סוף סוף נפסיק לסבול מהם!